niedziela, 17 lutego 2013

Paleta barw w Szufladzie

czyli kolejne wyzwanie na naszym Szufladowym blogu gdzie trzeba będzie użyć kolorów :róż-brąz i zieleń  i tam też można zobaczyć interpretację tematu naszych projektantek .
Ja korzystając z okazji zrobiłam kartkę na naszą facebookową wymiankę kartkową. 
W tej grafice się zakochałam jak tylko ją zobaczyłam i na pewno nie raz zobaczycie prace z jej wykorzystaniem i o zgrozo chciałam Wam podać link do blogu z którego ją mam i nie widzę jej w zakładach  to się nazywa złośliwość rzeczy martwych, ale jak znajdę a na pewno to zrobię jak tylko przekopię się przez historię w komputerze to Wam podeślę te cudowności jakie u niej są . Teraz czas na kartkę która jest trochę postarzana tuszem-darciem i poszarpaniem brzegów  co bardzo lubię 




jeszcze w tamtym roku zakupiłam te cacka nie są to może takie jak bym chciała, ale tamte są dużo droższe więc na likwidacji sklepu zakupiłam sobie takie zwykłe styropianowe, które liczę obrobić decuopagem tylko jeszcze nie wiem kiedy ;)
Wiem natomiast że jeden na pewno będzie bardziej krągły ;)

Pozdrawiam i miłej niedzieli Wszystkim :)

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście piękna grafika, można się zakochać, a na manekiny czekam niecierpliwie i liczę że szybko jednak znajdziesz na nie czas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i klimatyczna kartka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń