niedziela, 25 listopada 2012

kraty-krateczki

czyli kolejne wyzwanie #24 w Szufladzie gdzie na Wasze prace czekamy do 1 grudnia
zachęcam do brania w nim udziału jest cudna nagroda
co przygotowały dziewczyny - do podziwiania zapraszam na naszego bloga  :)

moja kratka to  papier z Galerii Papieru normalnie cudne są , i jak zawsze mam problem z cięciem
w sumie to nie wiem po co ja kupuje te wszystkie papiery jak później żal mi ich ciąć :(
tak się prezentuje moja praca
z kratką mam jeszcze taką ;)
moje ulubione ćwieki jeszcze z dawnych zakupów u Endiego
kwiaty na pierwszej kartce własnej produkcji

miłego wieczoru Wszystkim zaglądającym :)

3 komentarze:

  1. Obie są śliczne, ale to ślubna to prawdziwy rarytas :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślubna kartka - jest bajeczna. Bardzo eksluzywna. Podoba mi się.
    A na taką kratkę chyba się skuszę i zakupię - piękny efekt końcowy.
    Pozdrawiam, B.

    OdpowiedzUsuń