sobota, 3 marca 2012

czarno-biała

wymianka w jakiej brałam udział dobiegła już dawno do końca
pokazuję to co wysłałam do Joasi \pierwszy raz przyozdobiłam szkatułkę w  środku





wykrojniki oczywiście MD
ćwiek jeszcze ze starych zapasów od Endiego


udanej soboty - u nas dzisiaj wietrznie, ale za to słonecznie dla tego siedzę na dworze i coś tam sobie robię a w przerwie na kawę zaglądam do Was
pozdrawiam gorąco i dziękuję że piszecie bo to bardzo cieszy jeżeli komuś chce się nakreślić-naklikać kilka słów :)

4 komentarze:

  1. Szkatułka cudna, kartka też.
    Były tam jeszcze przydasie i słodkości.
    Cała paczuszka cudna :)
    Za wszystko bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkatuła prześliczna. bardzo mi się podoba. Dzięki za udział w wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna szkatułka ,karteczka super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu szkatułka cudna :-) Szkoda ze ja takich cudów robić nie umiem :-((((

    OdpowiedzUsuń