czwartek, 2 lutego 2012

nowe wyzwanie w Szufladzie

gdzie tematem jest moja ulubiona kawa
wszystkie szczegóły pod linkiem - wyzwanie # 3
moja praca jest dokładnie z tą samą serwetką i żeby było zabawniej odkupiłam ją  od osóbki która organizuje wspomniane wyzwanie jeszcze na długo za nim znalazłam się w szeregach Szuflady ;)



Kochane dziękuję za troskę, z palcami jest już lepiej chociaż jeszcze nie tak jak powinno być, ale da się żyć zobaczymy jak całkiem nie przejdzie do poniedziałku to pójdę do lekarza

z tą przesyłką nie wiem to druga jaka przez tyle lat mi zaginęła
pierwsza była do Hani i też ślad po niej zaginął, ale od tego tygodnia wszystkie wysyłam poleconym :(

pozdrawiam i wszystkiego dobrego
tak na marginesie
dzisiaj zrobiłam sobie ośmiokilometrowy maraton rowerem i było całkiem dobrze tylko jak dojechałam do mamy to zmarzły mi palce u nóg, ale z powrotem było fajnie jak tak leciało to zmarznięte powietrze czyli szadź, a teraz trochę kicham zupełnie nie wiem dla czego ;)

3 komentarze:

  1. Zdrówka życzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu - wykrojnik, który chcesz kupić już jest tutaj dostępny: http://www.scrapcafe.pl/category.php?id_category=7&p=3

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu słoiczek cudny,a co do tego maratonu rowerowego to odważna jesteś,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń