poniedziałek, 13 lutego 2012

będzie dużo !!!

także uprzedzam grzecznie to tylko dla wytrwałych, ale przecież tylko tacy tutaj zaglądają ;)

Na samym początku chwalę się tym co dostałam
na ostatnią chwilę zapisałam się na blogu Scrap.com.pl gdzie było można wygrać walentynki zrobione przez Złote Rączki a także Lewą Rączkę ;) i jakie było moje zdziwienie jak przeglądałam pocztę a tam wiadomość że wygrałam cudną kartkę zrobioną przez  Magdę -mamajudo i dzisiaj jest już  u mnie a teraz zobaczcie co jest w moim posiadaniu a ja jeszcze raz bardzo dziękuję !!!


 kolejny prezent jaki dzisiaj do mnie dotarł
czyli wymianka czarno-biała którą organizowała Ania a moją parą była Joasia od której to dostałam takie piękności, jak zwykle coś zabrały mi córki czyli tym razem bransoletka wylądowała u jednej
bardzo dziękuję za ten ogrom prezentów
teraz proszę podziwiać :






jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystko :)

Danielo pytałaś jak przyczepiłam  szyszkę do butelki to proszę bardzo :


była ona robiona na zamówienie tak jak i ta wiosenna, ale jednak te zimowe są ładniejsze
 na tą dałam jeszcze trochę zamszu MS, ale na zdjęciach go nie widać i nie wiem jak będzie się sprawował w praktyce ponieważ Gosia chce używać tę butelkę do celów bardzo przyjemnych dla podniebienia ;)

może jednak jak na jeden post wystarczy resztę rzeczy które planowałam dać w tym pokażę w kolejnym
bo czasami mi pouciekacie a tego bym nie chciała oj nie !

a jeśli chodzi o zgodę na zrobienie tej pracy czyli kartki to u niej na blogu wyraźnie pisze że bez zezwolenia nie wolno więc wolałam zapytać  bo wiem że kiedyś dziewczyny miały problemy jak zrobiły coś co ktoś uważa za swoją własność a to mi jest nie potrzebne - odpowiedzi nadal nie mam, ale to nic mogę się przecież wzorować na pracach innych koleżanek które proszą tylko o podanie skąd się czerpie inspiracje a tych nie brakuje jak same wiecie

mi też się wydaje że takich butelek nikt nie robił, ale trzeba pamiętać że to co wydaje się że sami wymyśliliśmy okazuje się że gdzieś daleko albo całkiem blisko już ktoś robił więc ... nie ma o czym pisać :)



wszystkiego dobrego dla wytrwałych :)

6 komentarzy:

  1. Takie niespodzianki cieszą i to bardzo. Moja córa chociaż ma dopiero 9 lat też za każdym razem znajdzie w jakieś przesyłce coś dla siebie, zrobi oczy kota (ze Shreka) i jak tu można odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości prawdziwe. Twoja butelka decu jest wspaniała. A prezentem miałyśmy sie chwalić dopiero 21 lutego. Ale wybaczam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczną kartkę dostałaś.
      Cieszę się, że mój prezencik się spodobał, zwłaszcza bransoletka, bo jest moją pierwszą.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Ja też zastanawiałam się nad sposobem przyczepienia łusek szyszkowych. Kombinowałam różne klajstry, ale o kleju na gorąco nie pomyślałam :)(bo najbardziej oczywiste?)
    Bardzo mi się podoba ta butelka. Bardzo.
    Mój brat wpadł w wir robienia nalewek, win i pomyślałam o prezencie dla niego. Ale najpierw muszę popróbować decu.
    Będę podglądać:) i czerpać inspiracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwa szczęściara z Ciebie Basiu,piękne prezenty dostałaś,gratuluję,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Basiu z a wyjaśnienie, akurat aparacik i klej mam! Szczęściara jesteś ,tyle cukierasków dostałaś!

    OdpowiedzUsuń