wtorek, 10 stycznia 2012

to się porobiło

Kasia złapała znowu licznik :)
umieściłam w pasku bocznym zdjęcie że jeżeli ktoś złapie pięć dwójek
czyli 22222 to coś dostanie
jak wstawiałam zdjęcie to do tych cyferek było jeszcze sporo
a tu tak szybko minęło że jeszcze nic nie zrobiłam, ale do niedzieli coś wymyślę
i Kasiu w poniedziałek polecą obydwa upominki ;)
Kochana gratuluję mam tylko nadzieję że niespodzianka przypadnie Ci do gustu :)


dziewczyny tym którym muszę coś wysłać zrobię to w poniedziałek
hurtowo także na przesyłki wyglądać proszę po niedzieli

3 komentarze:

  1. ale nie trzeba upominku :) bo to już za duzo by było, a kompletnym przypadkiem złapałam znów, tylko tym razem najpierw zobaczyłam licznik, a potem znalazłam obrazek, że zabawa jest :D
    ale dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bo to dla uważnych było także nagroda się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pagata jak się dowie to mnie z jaką pałą napadnie :D

    OdpowiedzUsuń