wtorek, 24 stycznia 2012

szkatułki

ostatnio zrobiłam kilka szkatułek i żeby Was nie zamęczać
pokażę je w jednym poście
trochę podmalowane farbą, trochę bejcą- złotolem  a jedna niczym
potraktowałam je na koniec lekko szkliwem - Haniu dziękuję za wskazówki :)
z aniołkami jeszcze posypana brokatem - i za jakość zdjęć tej przepraszam ponieważ córka ją zabierała do koleżanki więc nie było możliwości zrobienia w lepszych warunkach
ta jest najbardziej podmalowana aby uwidocznić  kwiaty, ale to chyba nie jest moją mocną stroną - kwiaty miały być fioletowe a wyszły różowe :(


 kolejna z znanymi Wam już ptasiorami  :)

 z kolei ta podoba mi się najbardziej ;)

 kiepskie te zdjęcia no ale cóż tak już zostaną :(


dziękuję za wpisy pod poprzednim postem a słoiczek będzie się zapełniał ponieważ mam kilka projektów  w planie  z czego jeden dosyć spory i on mnie najbardziej przeraża tym bardziej że mam mało czasu na jego realizację bo zaledwie 4,5 miesiąca :0

kolorowych snów

11 komentarzy:

  1. Kuferki co jeden to ładniejszy:) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie się najbardziej ta z ptaszkiem podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy się nie nudzę oglądając Twoje dzieła. Szkatułki są cudne. Mnie najbardziej podoba się ta która i Tobie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Janiołki świetne! Ale naj naj ta z ryżowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te Twoje skrzyneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja popieram Agatę... Naj... naj... to ta z ptaszkami :) Ale każda z nich ma w sobie to "coś" co zachwyca :)

    Serdeczności przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są piękne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne szkatułeczki. A mnie najbardziej spodobały się ptaszorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie piękne, ale z ptaszkami chyba najbardziej mnie urzekły.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna jest ta z tymi aniołkami:)

    OdpowiedzUsuń