niedziela, 15 stycznia 2012

kolejny

lampion gigant całkowicie z papieru ryżowego


dzisiaj z  córkami poszłyśmy do lasku, tak fajnie padało i było cichutko jak szłyśmy a  w drodze powrotnej już trochę wiało, ale mimo wszystko strasznie fajny był ten spacer
to kilka zdjęć z naszego mini lasu bo do Borów Tucholskich to mu brakuje ;)
na pierwszym dwie kupki jemioły chyba ktoś zapomniał, albo nie sprzedał i zostawił w lesie


zapisałam się na zabawę zwaną RR u lapetite-princesse już część zrobiłam a teraz czekam na mulinki żeby wyszyć resztę i puścić w świat - strasznie męczy mnie wyszywanie kontorów  - zajmuje mi chyba więcej czasu niżeli samo wyszywanie krzyżykami :(

niestety lampionów to nie koniec ponieważ mam kolejne do zrobienia
tylko jakoś weny brak :(
ale jak wróci to będę Was zamęczać zdjęciami ;)

pozdrawiam  w końcu z zimowych Kujaw :)

8 komentarzy:

  1. Basiu wszystkie lampiony i bombki cudowne,jesteś już prawdziwą mistrzynią,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i proszę zima , a u Ciebie ciepły i wiosennie energetyczny lampion! Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampion jest śliczny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Twoje lampiony i nigdy nie będę miała ich dosyć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle jest cudowny a mój lampion czeka na wolny czas ,żeby go zrobić :)pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał!! Kolejne cudeńko!! Sliczny ten lampionik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudny! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekny ten lampion zrobilas :)
    Zaprasam na moje candy http://niebieskomi.blogspot.com/2012/01/candy-w-niebiesko-mi.html

    OdpowiedzUsuń