niedziela, 11 grudnia 2011

summita dla

Uleńki tak po prostu dla dobrej duszyczki

i obiecane desero-ciasto kokosowe
przepis pochodzi z mojego ulubionego blogu kulinarnego
TUTAJ
powinno być polane jeszcze czekoladą, ale jak dla mnie to już za dużo
i w moim wykonaniu wygląda tak
w przepisie jest 125g kokosu a ja dałam 160g żeby nie zostawiać tej odrobiny ;)
smakowało nawet siostrze która nie przepada za kokosem
czyli to już chyba jest wystarczająca zachęta do zrobienia ;)

Alicja dziękuję - sakiewki pyszne, ale z dodatkowym sosem ;)

Madziu no mam nadzieje że będzie smaczna

Haniu- nie zawstydzaj mnie ja dopiero raczkuje jeśli chodzi o decu
i tak jak pisałam u Cibie to na miejscu możesz kupić w pracowni u Asket i Gosi
a także  chyba w każdym naszym scrapowym sklepie taki który mam ja czyli nie jest gładki tylko z tak jakby drobinkami piasku jak na złość nie mogę  go nigdzie znaleźć a inne są tutaj
kolejny  następny i w tych do decu też są

Ewciu  dziękuję

Madziu robiłam wszystkie z ozdobnymi nóżkami a te będą inne ;)
kieliszki jak do tej pory to wykorzystywałam te co mam w domu i które dostałam do obrobienia
a teraz kupuje w sklepie po 5 zł chociaż  są za mniej lub więcej niż wspomniane 5 zł to wszystko zależy jaki duży kielich ;)
a co do odpowiedzi to żaden problem tylko szkoda że ja nie mam blisko Lidla :(

Pelasia dziękuję

Honoratko dziękuję a rybka oczywiście w octowej ;)

Danielo tak to jest że na święta nie które rzeczy trzeba robić wcześniej, ale to dobrze bo potem  byśmy musiały uwijać jak mrówki ;)

miłego popołudnia :)

6 komentarzy:

  1. ale u Ciebie pięknie i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy mi sie chyba te szale nie znudzą.Piękne są.
    A deserek wygląda przepysznie, zwłaszcza, że ja uwielbiam kokosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te szaliki, bo można je zawijać jak się che!A ja na deser dziś brzoskwinki z galaretką i śmietanką zrobiłam i tak rosną sobie te kalorie!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny szal :) smakowicie wyglądające ciasto :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam taki cudowny szal i zawijam się nim w zależności od pogody ... Basiu, szal jest przepiękny!!!
    Ciasto warte spróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny szal.
    Optymistyczny, mocny kolor w te pochmurne dni jak znalazł.
    Cudeńko, jak dla mnie wyższa szkołą jazdy ;)
    Ciasto mmmm kokosowe.

    OdpowiedzUsuń