środa, 14 grudnia 2011

kolejne

kartki z podgrzewaczami :)
zrobiłam kolaże żeby nie zamęczyć zdjęciami
papiery jeszcze z ILS te wykorzystane na środki kartki to odkupione okazyjnie
a także z UHK
domek i choinka z Wycinanki
trochę wykrojników i oczywiście śnieg
musi być ! bo jakby inaczej ;)





tak się prezentują te moje kartki ;)

miłego dzionka Wszystkim
 a ja zmykam się szykować bo jedziemy dzisiaj z córką do
specjalisty od skoliozy aż boje się co nam powie
bo dwóch ortopedów stwierdziło że gorset nie pomoże
ponieważ za szybko rośnie, ma 12 lat i 168  cm
i tylko operacyjnie no cóż dzisiaj się wyjaśni

12 komentarzy:

  1. Świetne kartki! Podziwiam!
    Ostatnia, srebrna z zimową kamieniczką to mija faworytka.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu, jakie piękne i pracochłonne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, by lekarz znalazł rozwiązanie waszego problemu;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki z podgrzewaczami. Dla mnie naj ostatnia z domkiem.
    Trzymam kciuki. Miejmy nadzieję, że lekarz znajdzie rozwiązanie.
    Zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu śliczne te Twoje karteczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Basieńko - zaszalałaś ... wszystkie są śliczne :))
    Trzymam kciuki za córcię *)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysłowe cudeńka. Zdrówka dla córci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Basiu!! Jak zobaczyłam kartkę z podgrzewaczami to od razu zgadłam, że od Ciebie, chociaż przecież nie spodziewałam się przesyłki. Wszyscy w domu podziwiają. Lampion będzie stanowił ważną część wystroju wigilijnego stołu. Dziękujęi pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kartki i bardzo oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i jakie pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne kartki i bardzo oryginalne. Chyba nie umiałabym wybrać najładniejszej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu!
    Prześliczne te kartki z podgrzewaczami!:-)
    Widzę tą, którą mi wysłałaś!;-)
    Niesamowity efekt śniegu!:-)
    Dziękuję bardzo!:-)
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń