środa, 29 grudnia 2010

ZAGADKA- bardzo prosta-z nagrodą

 nie jest to candy więc nie ma obowiązku
 umieszczania u siebie na blogu informacji o tym

jest to zabawa dla Tych którzy do mnie zaglądają
 czasem zostawiając  jakiś ślad po sobie w postaci komentarza

mamy dwa zdjęcia i Waszym zadaniem jest
odgadnąć co za ptaszyna na nim widnieje
na drugim jest jak wzbija się do lotu dla tego
tak niewyraźnie na nim widać, ale pierwsze to już pikuś

na zabawę mamy dwa tygodnie czyli do 12 stycznia
nagrodą będzie jakiś anioł szydełkowy
z tych większych czyli mierzący więcej niż 20 cm

mam cichą nadzieje że znajdą się chętni do zabawy
pozdrawiam Wszystkich gorąco


 te dwa to tak tylko ponieważ ja kocham takie widoki

12 komentarzy:

  1. Basiu - dla mnie to sikorka bogatka:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie jest niewyraźne, ale moim zdaniem to zimorodek bądź kowalik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu o to chodzi żeby nie było za proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie zostawiam te 2 odpowiedzi:) Nie wiem czy tak można ale co tam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie to sroka, ale głowy nie daję

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja trochę ślepawa jestem, ale widzi mi się, że to sroka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po konsultacji z moim mężem, który zna sie lepiej ode mnie, a na blog Twój czasem też zagląda, typuje, że to jest SIKORKA.

    OdpowiedzUsuń
  8. stawiam na sikorkę :o) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. żółciutki brzuszek to chyba sikorka ? Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Sikorka,bo kolorowa. Sroka nie bo białego nie widzę a i tego wzroku chciwego nie dostrzegłam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. To sikorka - taka jak obok na tapecie :)

    Pozdrawiam noworocznie - pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje Wszystkim z a udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń